Studentská pečeť do kampaně zapojuje i Tinder
Studentská pečeť se ve své nové kampani „S přírodou hraju fér“
zaměřuje na udržitelné produkty. Jedním z kanálů je i seznamka Tinder.
Studentská pečeť se ve své nové kampani „S přírodou hraju fér“
zaměřuje na udržitelné produkty. Jedním z kanálů je i seznamka Tinder.
„Vytvořeno s péčí“, tak se jmenuje nová kampaň značka Nespresso,
jež se opět spojuje s Georgem Clooneym.
V nové kampani na podporu nového kakaa vyzývá značka Orion k pečení.
V nové multibrandové kampani se Orion snaží rozdávat radost.
V rámci nové soutěže Nescafé Dolce Gusto lze vyhrát ručně malované
kávovary z řady Genio S.
Společnost Nestlé vypsala pracovní inzerát na mediálního specialistu.
Starat by se měl o mediální strategie značek napříč portfoliem.
Mléčná výživa Little Steps ve své kampani zasadí každému miminku jeho
vlastní strom.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Od uzavření smlouvy s Karlem Hašlerem, která dala bylinkovým bonbónům
název Hašlerky, uplyne 13. prosince 100 let.
Nestlé si na online komunikaci své divize kojenecké a dětské výživy
vybrala agenturu Leo Burnett.
Pochopit, jak se zákazník rozhoduje při nákupu, může řetězcům
i výrobcům pomoci vylepšit nabídku a zvýšit prodeje.