Nej.cz uzavřela zákaznické centrum v Ostravě

Telekomunikační operátor Nej.cz, který je již řadu měsíců součástí O2 Czech Republic, trvale uzavřel své zákaznické centrum v Ostravě-Porubě. Nejbližší pobočky zůstávají v Bohumíně.

St 9. července 2025 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # TV

/media/mskma1kn/nejcz-a-o2

Fullscreen Sdílet

/media/mskma1kn/nejcz-a-o2

Fullscreen Sdílet

Uzavření ostravské pobočky je součástí širší transformace společnosti. Nej.cz v posledních měsících postupně omezuje počet fyzických zákaznických center napříč republikou, což souvisí s integrací do skupiny O2 a důrazem na digitalizaci služeb. Podle aktuální interaktivní mapy na webu operátora zůstává v provozu ještě 22 zákaznických center, včetně těch v Praze a Brně, a partnerské místo ve Slušovicích u Zlína.

Zákazníci mohou pro řešení svých požadavků využívat nejen zbývající pobočky, ale také zákaznickou linku 488 999 488 či e-mail zakaznicke.centrum@nej.cz. Nej.cz deklaruje plnou funkčnost digitální podpory a možnost řešit většinu záležitostí online. Portfolio poskytovaných služeb zůstává aktuálně beze změn. Nej.cz už však na webu nenabízí vlastní produkt placené televize, zájemci mohou získat standardně přístup ke službě Oneplay.

-lukpol-

# zákazník # Nej.cz # zákaznické centrum # uzavření

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.