Birell přichází na trh s novou limitovanou edicí
Značka Birell uvádí na trh nové příchutě Mango & Citrón,
Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu.
Značka Birell uvádí na trh nové příchutě Mango & Citrón,
Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu.
Kampaň #Nechmeldeti, kterou 12. dubna spustila organizace Suchej únor,
oslovila v médiích přes šest miliónů Čechů, vyplývá z analýzy
Newton Media.
Pivovary Staropramen přináší novou příchuť svého nealkoholického piva
Cool. Podpoří ji nadlinkovou kampaní.
Nealkoholické pivo Birell využívá k propagaci hypercupe se zabudovaným
výčepem.
Značky Mattoni a Budvar se spojily a uvádějí na trh ochucené nealkoholické
pivo pod názvem Birgo.
Mattoni se spojila s Budějovickým Budvarem a společně uvedou na trh
beermix.
V nové kampani Birell zdůrazňuje skutečnost, že nealkoholické pivo není
už zdaleka jen náhražka pro řidiče.