Cool v kampani z pražské náplavky dodává městu šťávu
Cool přichází s novou příchutí Rybíz a limetka. Celé své portfolio
nabídne ve verzi s 0% obsahem alkoholu. Spouští i novou kampaň.
Cool přichází s novou příchutí Rybíz a limetka. Celé své portfolio
nabídne ve verzi s 0% obsahem alkoholu. Spouští i novou kampaň.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Zlatopramen uvádí na trh své nealkoholické radlery v novém designu.
Startuje kampaň „Nebuď kapku moc“.
Coca-Cola spouští 9. listopadu svou vánoční kampaň. O tom, jak bude
vypadat, hovoří marketingová ředitelka společnosti Petra Šebová.
Značka sirupů Yo chce své fanoušky na sociálních sítích inspirovat
k různým letním výzvám.
Za pandemie koronaviru prodeje nealkoholických nápojů začaly stagnovat.
Prodeje byly za uplynulé měsíce podprůměrné. Úspěch záleží na
prázdninách.
Novou příchuť nealkoholického piva uvádí na trh značka Zlatopramen.
Podpoří ji kampaní i s influencery.
Staropramen rozšiřuje řadu svých pivních mixů Cool. V kampani se spojuje
s Prima Cool nebo Rekolou.
Český svaz pivovarů a sladoven očekává letos výrazný propad domácí
spotřeby i exportu. Nejohroženější jsou minipivovary.