Pivní značky: Nejvíc investují Krušovice, nejznámější je Pilsner
Značky v pivním segmentu stabilně rostou ve znalosti, v reklamě
„útočí“ Krušovice, ukazují data NADA Research.
Značky v pivním segmentu stabilně rostou ve znalosti, v reklamě
„útočí“ Krušovice, ukazují data NADA Research.
Většina nákupů elektroniky na českém trhu už probíhá přes e-shopy,
vévodí Alza a Datart.
# Aktuality # Výzkum # Reklama
Nejznámějšími značkami v segmentu prodejců obuvi jsou Baťa a Deichmann
s více než 90% znalostí. Druhý z uvedených pak investuje do reklamy
nejvíce. Srovnání přináší NADA.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Výzkumná společnost NADA zkoumala vztah mezi výší investic do reklamy a
znalostí značky v kategorii Sázek a loterií.
Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve
výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých
voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
Zájem o sledování letních olympijských her deklarovala před jeho
začátkem větší část tuzemské onlinové populace. Jde o srovnatelný
podíl jako v předešlých OH.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Více než polovina Čechů si alespoň jednou měsíčné zajde na čepované
pivo. Plechovková a lahvová piva zase nakupuje přibližně polovina populace,
ukazují národní data NADA.