Dr. Max spouští novou kampaň „Jsme lékárníci“
V nové kampani chce Dr. Max přiblížit veřejnosti roli lékárníka ve
zdravotním systému.
V nové kampani chce Dr. Max přiblížit veřejnosti roli lékárníka ve
zdravotním systému.
Sportovní svazy a kluby spouštějí náborové kampaně, cílí na nové
zájemce a evidují rostoucí zájem o sport.
Současní studenti preferují ze strany univerzity spíše seriózní a věcnou
komunikaci, říká Jan Císař z agentury Strateggo.
Ogilvy otevírá první ročník Nulťáku – výběrového vzdělávacího a
kariérního programu pro zájemce o práci v reklamním byznysu.
Společnost Whoop·de·doo vybírá nového Brand & Expansion Managera, má
se podílet na rozvoji značky.
# Marketing # Reklama # Aktuality
Soukromé vysoké školy zažívají velký zájem o jejich studijní programy,
v některých případech zaznamenaly dokonce meziroční nárůst o 40 %.
Klíčová je online komunikace.
Sportovní kluby spouštějí kampaně k náborům dětí. Spíše než
s nedostatkem mládeže se však kluby potýkají s nedostatkem kapacit.
Deloitte v nové kampani nabízí dvěma uchazečům práci snů, kterou si
poskládají podle svých představ.