Mumdoo sbírá pohlednice z rodičovské, startuje výstavu

Mumdoo ve spolupráci s Českou poštou umožňuje ženám na rodičovské posílat pohledy. Zároveň odhaluje putovní výstavu. 

So 17. srpna 2024 07:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/rc2nog55/mumdoo_výstava-pohlednic-čeká-na-návštěvníky-oc-letňany-až-do-15-září

Fullscreen Sdílet

/media/rc2nog55/mumdoo_výstava-pohlednic-čeká-na-návštěvníky-oc-letňany-až-do-15-září

Fullscreen Sdílet

Platforma Mumdoo, jež se zaměřuje na spojování žen na rodičovské s firmami, které shání odborné posily do pracovních týmů, spouští novou iniciativu. Matkám umožňuje ve spolupráci s Českou poštou poslat o prázdninách zdarma pohlednice z mateřské či rodičovské dovolené

Touto formou mohou ženy nasdílet zážitky, radosti i výzvy, které během péče o své malé děti zažívají. Tyto osobní příběhy pak dohromady tvoří ucelenou výstavu, která je až do 15. září k vidění v obchodním centru Letňany, naproti jednomu z hlavních vchodů. 

„V Mumdoo věříme, že sdílení radostí i strastí spojených s mateřstvím napomůže k rozvinutí debaty ve veřejném prostoru o tom, jak moc je důležité umožnit každé mámě volbu, zda při péči pracovat na částečný úvazek, či nikoliv,“ popisuje spoluzakladatelka platformy Kristýna Cejnarová.

Pomoci s flexibilitou částečných úvazků se platforma Mumdoo zabývá už třetím rokem. „Byly jsme velice zvědavé, co se v pohlednicích dočteme, a jakou zprávu budeme moci veřejnosti i firmám-zaměstnavatelům předat. Výsledkem je široká škála různorodých, a často i velice osobních zpovědí,“ dodává Lucie Bášová, druhá ze zakladatelek Mumdoo. 

Pro návštěvníky obchodního centra je v provozu jako součást výstavy také speciální fotokoutek se selfie stojanem a speciálním Mumdoo rámečkem, kde se mohou maminky vyfotit se svými dětmi a sdílet fotky na sociálních sítích. Do budoucna je v plánu výstavu nechat putovat i do dalších měst, například do nedalekých Pardubic.

Aktivace k zasílání pohlednic probíhá čistě v online prostoru – zejména na sociálních sítích Mumdoo, jejich příznivců a influencerů. Šíření povědomí o tomto projektu navazuje na nedávno uvedenou kampaň „Mámy to chtěj taky. Nechme je si vybrat“, která upozorňuje na předsudky a překážky, s nimiž se potýkají pracující rodiče, a které jsou často součástí návratu do práce během nebo po rodičovské dovolené.

-stk-

# Česká pošta # pohlednice # výstava # Mumdoo # rodičovská dovolená # mateřská dovolená

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.