Reklamní investice do médií loni mírně rostly, nejvíc vložil Lidl
Díky televizní a internetové reklamě se monitorované investice do
nákupního prostoru v médiích loni mírně zvýšily, největším
zadavatelem byl Lidl.
Díky televizní a internetové reklamě se monitorované investice do
nákupního prostoru v médiích loni mírně zvýšily, největším
zadavatelem byl Lidl.
Deník Blesk byl v loňském roce opět nejsilnějším tiskovým titulem podle
hrubých inzertních příjmů.
# Aktuality # Internet & Mobil
V aplikaci Cribis se nově objeví i články z monitoringu médií od
společnosti Monitora.
Monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích zůstaly
sice v říjnu na vyšší úrovni než loni, stalo se tak ale pouze zásluhou
televizní reklamy.
Newton Media zvítězila v mezinárodním tendru a od prosince bude poskytovat
monitorovací služby Evropskému středisku pro prevenci a kontrolu nemocí.
Monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích za tři
čtvrtletí jsou v souhrnu na téměř srovnatelné úrovni jako ve stejném
období loni.
Podle monitoringu reklamy Ad Intel agentury Nielsen Admosphere investuje
nejvíce do reklamy z čerpacích stanic síť MOL.
Především díky televizní reklamě se výsledný objem monitorovaných
reklamních investic v letošním srpnu meziročně mírně zvýšil.
Podle monitoringu reklamy Nielsen Admosphere patří k největším reklamním
zadavatelům z řad módních hráčů německé e-shopy.
Značka Pilsner Urquell byla v prvním pololetí letošního roku podle
monitoringu Nielsen Admosphere také nejsilnějším pivním reklamním
zadavatelem.