Pietro Filipi nechá lidi platit „podle toho, jak se cítí“
Poté, co Pietro Filipi oznámilo konec slev, přichází s novým modelem
cenotvorby. Nechá své zákazníky platit podle toho, jak se cítí.
Poté, co Pietro Filipi oznámilo konec slev, přichází s novým modelem
cenotvorby. Nechá své zákazníky platit podle toho, jak se cítí.
Zalando spouští zatím jen v Německu a Španělsku možnost nakupovat
přímo na e-shopu módu z druhé ruky.
Podle monitoringu reklamy Nielsen Admosphere patří k největším reklamním
zadavatelům z řad módních hráčů německé e-shopy.
Sportisimo rozšiřuje nabídku o 14 módních značek, jsou mezi nimi např.
Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Converse, Champion nebo Levi's. Cílí na mladou
generaci.
Queens spouští novou kampaň „Streetwear po našem“. Tvářemi jsou
zpěvačka Annet X a rapper Karlo.
Americká značka Gap ohlásí svůj příchod na tuzemský trh kampaní
„Hello Česko“. Spojuje se s Majkem Spiritem.
Módní značka COS spouští vlastní second-hand platformu Resell. Do konce
roku by měla být dostupná i u nás.
# Aktuality # Marketing # Retail
Americká značka Gap otevře na českém a slovenském trhu značkové
prodejny, spustí i e-shop.
Češi si podle výzkumu Glami během pandemie módu kupovali, 89 % pak
nakoupilo online a 11 % se to naučilo nově a už u toho zůstane.