Trendy v online módě: Livestream, TikTok a hyperpersonalizace
Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.
Online nakupování módy ovlivní trend tzv. hyperpersonalizace, dále
nakupování z živého přenosu nebo na TikToku.
Česká značka loungewear módy se chce zasadit o to, aby se vyrábělo a
spotřebovávalo méně, říká její zakladatel Jakub Kofroň.
# Aktuality # Marketing # Retail
Na 22 trzích Evropy, včetně České republiky, je nově dostupná
second-hand platforma Sellpy skupiny H&M.
Pandemie posílila u mužů touhu po pohodlí. Značky pánské módy se musí
více zaměřovat na neformální oblečení.
Novesta představuje kolekci jaro / léto 2022. Kampaň nafotila v budově
Slovenského rozhlasu v Bratislavě.
Secondhandová móda se stává stále populárnější a v dnešní době už
není jen úzkým trendem, říká Lisa-Marie Berns z Vinted. Aplikace pro
nákup a prodej zboží z druhé ruky chce ze second-handu udělat
první volbu.
Primark plánuje spuštění nového webu, jeho součástí bude pravděpodobně
i služba click & collect.
Online tržiště testuje H&M zatím ve Švédsku a v Německu, plánuje
jej však rozšířit i na další trhy.
Původem francouzská značka pánské módy Celio spustila svou první
lokální kampaň, jejíž tváří se stal zpěvák Matěj Ruppert.
Puma v nové kampani spolupracuje s francouzským módním domem Ami. Tváří
je Romeo Beckham s Miou Regan.