Zalando: Pro každého chceme být soukromým butikem
Chceme, aby se u nás zákazníci cítili, jako by navštívili soukromý butik
s nákupními asistenty, říká generální ředitel Zalando Daniel Rogiński.
Chceme, aby se u nás zákazníci cítili, jako by navštívili soukromý butik
s nákupními asistenty, říká generální ředitel Zalando Daniel Rogiński.
Specializovaná agentura DDB Fresh staví na propojení marketingu a módy.
Klientům chce nabízet nové a nečekané koncepty, které jim urychlí
budování značky, popisuje Veronika Babkovová z DDB Fresh.
Účastníci podzimního kola studentské soutěže OMD Creative Challenge budou
tvořit kampaň pro značku ZOOT.
Nové prodejny jsou náš další krok k propojení online a offline
nakupování módy, říká Milan Polák, CEO skupiny Digital People stojící
za ZOOTem.
Vermont otevírá u Prašné brány svou vlajkovou prodejnu s konceptem
multibrandu. Testoval ji ve virtuální realitě.
# Aktuality # Retail # Marketing
Na Václavském náměstí v Praze otevírá ZOOT první prodejnu. Další tři
otevře během měsíce v regionech.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Po přehlídce na Mercedes-Benz Prague Fashion Week se prodeje privátní
značky ZOOT.lab trojnásobně zvýšily.
# Aktuality # Retail # Marketing
E-shopu Zalando se díky technologii podařilo redukovat objem vratek
o 10 %. Nabízí i služby personalizovaného stylisty.
# Aktuality # Retail # Marketing
Vasky podpoří ve spolupráci s Tonakem svůj nový model chelsea boots.
Zároveň připravuje kolekci oblečení.
Na trhu se v předchozích dvou letech udrželo 9 z 10 nově vzniklých
e-shopů, nejvíce přibývá e-shopů s oblečením a doplňky.