# Aktuality # Marketing # Retail
Lululemon vstupuje přes Zalando na český trh
Sportovní značka Lululemon si vybrala e-shop Zalando jako partnera pro vstup
na evropský trh.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sportovní značka Lululemon si vybrala e-shop Zalando jako partnera pro vstup
na evropský trh.
Mezi novými retailovými značkami, které tento rok vstoupily na český trh,
figurují módní hráči i gastro koncepty.
V dnešním „slevovém“ světě jsme pravděpodobně světlou výjimkou,
ale slevy nám nedávají smysl, říká zakladatel značky Moira Mario Vlček.
Řízení značky a marketingových operací přesouvá Puma z Bostonu do
centrály v německém Herzogenaurachu.
Propojení mezinárodních značek s lokálními tvůrci je u spotřebitelů
vnímáno pozitivně, do komunikace to vnáší autenticitu i punc lokálnosti.
Umělou inteligenci využívá Glami na psaní tiskových zpráv, překlady, ale
také pro kreativní procesy, přibližuje šéfka brand marketingu Hana
Zachová.
Primark se letos připojí k oslavě měsíce hrdosti. V rámci kampaně
zaměřené na rodině představí i novou kolekci oblečení a doplňků.
V rámci nového komunikačního konceptu „Aktivuj Relax“ se značka
brýlí prezentuje v roli příjemných společníků motivujících
k aktivnějšímu životu.