Vodafone v kampani pro mladé „ochočuje algoritmus"
Vodafone spouští novou kampaň s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“
k tarifům #jetovtobě pro mladé.
Vodafone spouští novou kampaň s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“
k tarifům #jetovtobě pro mladé.
Air Bank podpoří mladé talenty v soutěži The Mag Wrap, která slouží
jako kreativní platforma pro umělce v oblasti rapu a hudební produkce.
První místo v soutěži Creative Express obsadily Kristýna Schönová a
Adriána Kachman s konceptem „Myslete na sebe, na planetu za Vás
myslíme my“.
O2 chce v rámci tarifů pro mladé zákazníky zvýhodnit přístup k O2 TV
i HBO Max.
Jaká reklama funguje na generaci Z, zjišťovala agentura Ipsos. Spíš než
být cool se vyplatí být tematicky relevantní.
Duševní pohodu považuje za důležitou 96 % mladých. TikTok používá
denně jen čtvrtina, oblibě se těší streamovací služby, ukazuje studie
Mýtus Gen Z.
Tvářemi kampaně na tarify You Neo jsou Ben Cristovao a zpěvačka Elly.
ČSOB přichází s dalším ročníkem kampaně #NaCoChces, která cílí na
zákazníky ve věku od 18 do 30 let.
Dům zahraniční spolupráce spouští celorepublikovou kampaň Evropský
dobrovolník. Chce povzbudit mladé k dobrovolnictví.
Modrá pyramida spustila kampaň s názvem „Klíčová otázka“, kterou
pokládá k tématu úspor mladým lidem.