Microsoft představil značku "Microsoft Advertising"

Microsoft podnikl další krok k vypovězení války se společností Google. Jeho program „Microsoft Advertising“ má být komplexní balík pro zadavatele reklamy.

Čt 1. ledna 1970 01:00 1 min Sdílet

# Reklama

Začátkem týdne představila světová centrála společnosti Microsoft novou značku, Microsoft Advertising, která má zastřešit narůstající seznam produktů a nástrojů, které Microsoft nabízí zadavatelům a vydavatelům.

Značka Microsoft Advertising bude zastřešovat reklamní službu Atlas, AdECN, platformu adCenter a in-game společnost Massive. Microsoft se tak snaží ukázat, že je, podobně jako Google, jednou z mála společností, které dokáží na trhu nabídnout komplexní řešení pro zadavatele online reklamy.

Krom toho Microsoft zveřejnil, že v brzké budoucnosti spustí novou službu - displayovou reklamu v rámci svých služeb Windows Live, které obsahují populární aplikace jako Windows Live Messenger a Windows Live Hotmail.

Prvními klienty Microsoft v rámci této služby jsou FedEx, Paramount, Adidas a Coca-Cola.

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.