Media Guru

Michaela Kadlečková vede v Esetu digitální marketing

Změnou struktury prošlo celé marketingové oddělení společnosti Eset.

/media/18214/michaela_kadleckova_eset

Fullscreen Sdílet

Rozvoj marketingové automatizace, návrh a implementace dlouhodobé CLM strategie i rozvoj webových služeb převzala ve společnosti Eset Michaela Kadlečková. Její nástup přišel v době, kdy zároveň Eset změnil interní strukturu oddělení marketingu české pobočky.

„Mým hlavním cílem bude rozvíjet e-commerce, rozvinout marketingovou automatizaci a navrhnout dlouhodobou strategii pro CLM i realizaci souvisejících aktivit a projektů s cílem ještě většího přiblížení se našim zákazníkům, a to jak v segmentech B2B, tak B2C,“ uvedla Kadlečková.

Michaela Kadlečková do Esetu přišla ze společnosti Kverneland, kde působila na pozici marketingové manažerky. V minulosti působila mimo jiné jako specialistka online marketingu Letiště Praha či jako E-Commerce Lead ve společnosti Panasonic

Ve vedení marketingového oddělení i jednotlivých týmů zůstávají stejné osoby, změnou ale prošlo rozdělení kompetencí. V nové struktuře Šárka Píšová zastává pozici Marcom manažerky, v rámci které řídí veškeré onlinové i offlinové komunikační aktivity a marketingový program na podporu aktivit sítě resellerů. Ondřej Šafář, manažer PR a komunikace, který vede externí i interní komunikaci a CSR aktivity společnosti, převzal vedení komunikačních projektů na sociálních sítích a interní tvorbu audiovizuálního obsahu a kampaní. Marketingové oddělení vede ředitel Jaroslav Fabián.

-mav-

# lidé # marketing # management # Michaela Kadlečková # Eset

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.