Meta slibuje uživatelům méně personalizace
Uživatelé Facebooku se mohou částečně vymanit z vlivu algoritmů. Meta
ale má novinku i pro zadavatele: otevřený archiv kampaní.
Uživatelé Facebooku se mohou částečně vymanit z vlivu algoritmů. Meta
ale má novinku i pro zadavatele: otevřený archiv kampaní.
Loni bylo metaverzum v hledáčku marketérů, letos se o jeho přidané
hodnotě pochybuje. I přesto mu je předvídána slibná budoucnost.
Spory mezi mediálními domy a technologickými giganty se dostaly na další
úroveň. Nejen v Kanadě.
Zájem o aplikaci Mety překonal rekordy. Mohli by z toho těžit
i zadavatelé – časem.
Twitter tvrdí, že se okopírované konkurence nebojí. Přesto jí vyhrožuje
žalobou.
O informační agendě rozhodují i v Česku globální hráči Google nebo
Facebook, vyplynulo z vystoupení Libuše Šmuclerové na prvním setkání
Fénix Média.
# Aktuality # Internet & Mobil
Meta představila novinku pro inzerenty AI Sandbox, který má usnadnit
používání funkcí v reklamních nástrojích. Meta také rozšířila sadu
Meta Advantage Suite.
Vlastník Facebooku a Instagramu poprvé naznačil časový odhad využití
umělé inteligence pro své reklamní účely.
Ani po zavedení placené verifikace nerezignovala Meta na hledání zdrojů
dalších inzertních příjmů.
Provozovatel sociálních sítí facebook a instagram uvažuje o spuštění
vlastní obdoby twitteru.