Mediální agentury mohou přispět k edukaci o udržitelnosti
Uhlíková stopa pokrývá vlastně všechno, co se ve firmě nebo okolo ní
děje, sběr dat je tak poměrně složitý, říká odborník Lukáš Ferkl.
Uhlíková stopa pokrývá vlastně všechno, co se ve firmě nebo okolo ní
děje, sběr dat je tak poměrně složitý, říká odborník Lukáš Ferkl.
# Aktuality # Internet & Mobil
Od roku 2025 vstoupí jednotný výzkum návštěvnosti českého internetu do
nové pětileté fáze. V současnosti proto vypisuje výběrové řízení na
jeho realizaci.
Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři
výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká
čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
V nové kampani měří Generali Česká pojišťovna pozornost uživatelů
v online prostředí napříč všemi nákupními typy.
Měření sledovanosti televize a videoobsahu přidalo od nového roku několik
novinek a pracuje na dalším rozšíření.
Vyvarujte se chyb v měření značek, abyste dosáhli přesnějšího obrazu
o jejich skutečném postavení, vzkázali účastníkům konference Brand
Management Jenni Romaniuk a Les Binet.
Alphabet urguje uživatele jeho měřicí služby Universal Analytics, aby
neotáleli s přechodem na Google Analytics 4. Update bude vynucovat od
července.
Sledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější
denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu
z projektu oficiálního měření televize a videoobsahu.
Asistenti na bázi umělé inteligence mohou PR odvětví přinést řadu
výhod, myslí si Markéta Faltysová z PR Insights.
Škoda Auto využila doměření dopadu TV reklamy za pomoci řešení na
způsob Brand liftu pomocí HbbTV.