Mercedes-Benz rozvíjí svůj koncept Manu a Matěj

Mercedes-Benz připravuje další řadu televizního pořadu s Matějem Ruppertem a Emanuelem Ridi.

Pá 28. května 2021 12:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16981/mb_manu_a_matej_ii

Fullscreen Sdílet

/media/16981/mb_manu_a_matej_ii

Fullscreen Sdílet

Automobilová značka Mercedes-Benz pokračuje v rozvoji svého konceptu Manu a Matěj. Spolupráci s Matějem Ruppertem a Emanuelem Ridi navázala již v roce 2018, loni jejich televizní pořad přitáhl k obrazovkám 2,5 milionu lidí a letos natáčí nové díly. Právě teď jsou oba protagonisté v Tropee, odkud budou pokračovat do Reggio Calabria. 

Matěj Ruppert a Emanuel Ridi se v pořadu věnují dvěma vášním mnoha Čechů – vaření a cestování. Při svých cestách přitom využívají obytný vůz Marco Polo. 

„Vzhledem k tomu, že jde o obytné vozy pro specifickou cílovou skupinu zákazníků, chtěli jsme přijít s jiným formátem, než je klasická televizní reklama. Společně s Media One se nám nakonec povedlo vytvořit kvalitní product placement, který dává potenciálnímu zákazníkovi vhled do toho, jak se vůz chová v běžném provozu,“ říká account manager značky Mercedes-Benz Tomáš Bělohlávek. 

Kromě Media One se na vzniku konceptu podílí agentura Comtech_CAN.

-stk- 

# TV # pořad # Mercedes-Benz # Comtech_CAN # product placement # Media One # Marco Polo # Matěj Ruppert # Emanuel Ridi

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.