# Aktuality # Marketing # Výzkum
Prodej výrobků s certifikací Fairtrade loni vzrostl
Fairtradový příplatek za zboží prodané v ČR se zvýšil o téměř
pětinu na 44,7 milionů korun.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Fairtradový příplatek za zboží prodané v ČR se zvýšil o téměř
pětinu na 44,7 milionů korun.
Výsledky výzkumu veřejného mínění o svobodě médií v Polsku, Česku,
Slovensku a v Maďarku představil výbor pro redakční nezávislost za
podpory Reportérů bez hranic a Bakalovy nadace. Realizovala ho agentura
Median.
Sledovanost fotbalového finále v Kataru, které přenášely ČT sport a TV
Nova, se souhrnně přiblížilo k hranici dvou milionů diváků, a to
včetně sledovanosti mimo domov, ukazuje měření adMeter od agentury Median.
Národní výzkum čtenosti tištěných médií Media projekt upravil od
začátku letošního roku svoji metodiku. Změny označuje jako největší za
posledních 15 let.
Z výzkumu mediální konzumace podle politických preferencí vyplývají
odlišnosti mezi voliči jednotlivých politických uskupení. Ukazují to data
z výzkumu MML-TGI od agentury Median.
Výzkum životního stylu MML zaznamenal v posledním období na českém trhu
růst návštěvnosti internetových serverů s koncovkou .com.
Více než třetina Čechů nesleduje téměř vůbec žádné zprávy. Ukazuje
výzkum Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.
Median na základě dat adMeter radí zacílit komunikaci na neuživatele
eRoušky podle afinity média a jeho celkového zásahu.