Tisk osloví 6,9 mil. osob, nejčtenějším deníkem je Blesk
Realizátoři výzkumu čtenosti tištěných titulů Media projekt zveřejnili
data čtenosti za období loňského roku.
Realizátoři výzkumu čtenosti tištěných titulů Media projekt zveřejnili
data čtenosti za období loňského roku.
Podobu hybridního projektu prezentovali Josef Fišer a Petr Uchytil. Přechod
na nový způsob měření podporuje i Český rozhlas.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Mediální skupina Knowlimits vyvinula vlastní strategické plánovací
nástroje Know.tools.
Asociace televizních organizací, která je zadavatelem projektu měření
televizní sledovanosti, ho zamýšlí rozšířit o lokality mimo domov.
V průběhu podzimu vyhodnotí nabídky od výzkumných agentur.
Průzkum veřejného mínění v zemích V4 odhalil měnící se postoje ke
svobodě médií ve střední Evropě v souvislosti s politickými změnami a
obavami z ruského vlivu.
Třicet let na trhu si letos na začátku února připomněli i realizátoři
výzkumu čtenosti Media projektu. Jak výzkum vznikal, jak se vyvíjel a jaká
čísla deníkům na začátku 90. let přinesl?
Míra informovanosti mezi středoškoláky klesá, hlavním zdrojem pro příjem
informací zůstávají sociální sítě. Jako zdroj informací je ale
využívá méně studentů než před čtyřmi lety. Nejvyšší důvěru mají
k informacím z televize veřejné služby.
Při plánování tiskových kampaní by se měla zohlednit kvalita kontaktu
s titulem. Nově je proto součástí výpočtu tiskového GRP, kterým Unie
vydavatelů rozšiřuje výzkum Media projekt.