Dáme jídlo si na média vybírá agenturu Mindsquared
Služba Dáme jídlo si na zajištění mediálního plánování a nákupu
outdooru, rádia a sprintu zvolila agenturu Mindsquared.
Služba Dáme jídlo si na zajištění mediálního plánování a nákupu
outdooru, rádia a sprintu zvolila agenturu Mindsquared.
Nákup a plánování médií pro značky Merci, Toffifee nebo Knoppers zajistí
od ledna 2023 agentura Knowmedia.
Mediální agentura Knowmedia bude pro Rixo.cz zajišťovat především
plánování a nákup prostoru pro televizní kampaně.
Pro optimalizaci televizních kampaní zapojuje Media Club umělou inteligenci.
Díky tomu dokáže lépe přizpůsobit kampaně klientů na 25 definovaných
cílových skupin.
V letošním ročníku soutěže inovativního mediálního plánování Flema
uspěly slovenské agentury. Hlavní ceny si odnesly kampaň pro košický
region, dále slovenská agentura Wavemaker a Plzeňský Prazdroj.
Flema Media Awards, soutěž, která oceňuje inovátorský a kreativní
přístup v mediálním plánování, vyhlásila letošní shortlist.
Vojenská zdravotní pojišťovna vypsala mediální tendr ve výši
56 milionů korun.
Společnost Provident Financial si na plánování a nákup médií opět
zvolila agenturu Dentsu X.