Vydavatelé rozšíří výzkum Media projekt o tiskový GRP
Vydavatelé nabídnou mediálnímu trhu ukazatel tiskového GRP. Jeho nová
konstrukce má ambice zařadit se na srovnatelnou úroveň s televizním GRP.
Vydavatelé nabídnou mediálnímu trhu ukazatel tiskového GRP. Jeho nová
konstrukce má ambice zařadit se na srovnatelnou úroveň s televizním GRP.
Síť mediálních agentur OMD Worldwide se od ledna 2024 stane jedinou
mediální agenturou skupiny Beiersdorf AG, výrobce značky Nivea.
Mediální agenturou e-shopu Notino pro 14 evropských trhů se stala opět
Publicis Groupe.
Soutěž Young Lions CZ zná jména prvních vítězů a oceněných prací.
Jako první se posuzovaly práce v mediální kategorii.
Omnicom Media Group chce jako člen platformy Climate & Sustainable Leaders
Czech Republic pomoct zvýšit kredibilitu tématu udržitelnosti v českých
médiích.
„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo…“ Reklama, kterou nikdo
nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví
nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning.
Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
OZP si ve veřejném výběrovém řízení vybrala pět agentur na zajištění
realizace své marketingové strategie.
Ve dvou výběrových řízeních si společnost L’Oréal vybrala na
mediální a digitální spolupráci Publicis Groupe.