Mediální investice rostly i v červenci, nejvíce OOH

St 16. srpna 2017 15:51 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

Monitorované investice do nákupu reklamního prostoru v médiích pokračovaly v růstu i v červenci 2017, vyplývá z dat společnosti Nielsen Admosphere. Nárůst ale nebyl tak vysoký, jako je průměr pro letošní rok. Nejvyšší meziroční navýšení si v červenci připsala venkovní reklama. Za období prvních sedmi měsíců pak podle monitoringu nejvíce stoupá televizní reklama, v hrubých datech si ve srovnání s prvními sedmi měsíci 2016 připsala téměř 3 mld. Kč. Monitorované investice ale neodpovídají skutečným reklamním objemům směřovaným do médií.

Ceníková hodnota reklamního prostoru v červenci 2017 a 2016

Zdroj: Nielsen Admopshere
Zdroj: Nielsen Admopshere, bez vlastní inzerce

Ceníková hodnota reklamního prostoru v roce 2017 a 2016

Zdroj: Nielsen Admosphere
Zdroj: Nielsen Admosphere, bez vlastní inzerce

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.