Mediální investice jsou stále příznivé zejména v televizi

Podle dat z monitoringu reklamních investic za prvních sedm měsíců roku posiluje nejvíce svůj podíl v mediamixu televize.

St 21. srpna 2019 07:35 1 min Sdílet

# Data # Reklama

/media/8492/penize_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Vývoj reklamních investic v médiích je nadále podle monitoringu Nielsen Admosphere příznivý pro televizní reklamu a také pro venkovní reklamu. Za období leden až červenec 2019 se monitorovaný objem televizní reklamy zvýšil meziročně o 9 %. Vedle televizní reklamy se v červenci dařilo také venkovní reklamě, která si připsala až dvouciferný nárůst. V průměru tak za prvních sedm měsíců rostla o více než šest procent ve srovnání se stejným obdobím loni.

/media/9656/medialni-investice_cerverenc

Fullscreen Sdílet

V přehledu nejsou uváděny data za internetovou reklamu. V monitoringu je totiž sledována pouze bannerová reklama a videoreklama, nejde tak o všechny formáty internetové reklamy.

Monitorované mediální investice ale nevyjadřují skutečnou hodnotu investovaných peněz. Nezohledňují slevy, bartery či bonusy.

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.