ISIC: Jen 40 % studentů považuje česká média za důvěryhodná
Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou
důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive,
vydávající ISIC.
Necelá polovina studentů starších 18 let si myslí, že česká média jsou
důvěryhodná, 10 % má opačný názor, vyplývá to z průzkumu GTS Alive,
vydávající ISIC.
# TV # Rádio # Internet & Mobil # Výzkum
Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU
na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA.
Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu,
značky na to však zatím neumí reagovat.
Národní data NADA ukazují, že voliči politických stran se odlišují ve
výběru sledovaných mediatypů. Některé mediatypy jsou v jednotlivých
voličských skupinách zastoupeny více, než je průměr v celé populaci.
Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí
depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
Míra informovanosti mezi středoškoláky klesá, hlavním zdrojem pro příjem
informací zůstávají sociální sítě. Jako zdroj informací je ale
využívá méně studentů než před čtyřmi lety. Nejvyšší důvěru mají
k informacím z televize veřejné služby.
Největšími tahouny pro předplacení a výběr VOD služby je flexibilita
sledování a obsahová nabídka. Český divák je senzitivní na cenový model
a reaguje na speciální nabídky a promo akce, ukazuje studie Know.vod.
Společnost Knowlimits uskutečnila rozsáhlou studii zaměřenou na uživatele
VOD služeb v České republice. Zveřejňujeme některé její výsledky.