COMvergence: Na čele mediálek Knowlimits, v sítích Omnicom a GroupM
Podle nového žebříčku společnosti COMvergence se do čela mediálních
agentur za rok 2021 dostala Knowlimits. Mezi sítěmi jsou nejsilnější
Omnicom a GroupM.
Podle nového žebříčku společnosti COMvergence se do čela mediálních
agentur za rok 2021 dostala Knowlimits. Mezi sítěmi jsou nejsilnější
Omnicom a GroupM.
První příčku v aktuálním vydání žebříčku hodnotícího agentury
v Česku podle získaných tendrů, Compitches 2021, obsadila agentura
Knowlimits.
ČSFD.cz ukončuje ke konci dubna spolupráci s mediazastupitelstvím
Impression Media.
Mediální agentura OMD a komunikační skupina Omnicom Media Grup získaly loni
na českém trhu mediálních agentur podle dat COMvergence nejvyšší
přírůstky v novém byznyse.
Knowlimits Group dokončila akvizici a získala 100% obchodní podíl v české
digitální agentuře Fragile media. Obě společnosti budou i nadále
používat své dosavadní názvy a spolupráce mezi nimi bude koordinována na
úrovni vedení společnosti.
Česká komunikační agentura Knowlimits obsadila první příčku
v aktuálním Quali-pack Reportu, který vydává pařížský institut Recma.
Czech News Center ohlásil letos záměr vybudovat interní mediální SMB
agenturu. Řízení se ujal Martin Hanzal, bývalý CEO Mindshare, který teď
představil její tým.
Mercedes-Benz vytváří plně integrovaný globální agenturní model.
Spolupracovat na něm bude se skupinou Omnicom.