Kellog's hlásí: ROI online reklamy předčí TV
Přední americký výrobce cereálií Kellogg's hlásí, že návratnost
reklamních investic v online médiích předčila Return On Investments (ROI)
TV reklamy.
Přední americký výrobce cereálií Kellogg's hlásí, že návratnost
reklamních investic v online médiích předčila Return On Investments (ROI)
TV reklamy.
Na tuto otázku odpovídá nedávná studie Fleishman-Hillard „Index vlivu
digitálních médií“, která zkoumá a měří vliv médií na chování a
rozhodování spotřebitelů.
Výběr nejzajímavějších článků – pojďme se podívat o čem
zajímavém se za poslední rok psalo na MediaGuru.
Čím to je, že internet, několik let nejskloňovanější mediatyp ve všech
publikacích o marketingu, dosahuje jen slabého růstu investic oproti rychle
rostoucí penetraci?
Na začátku března proběhlo v pražském hotelu Pyramida vyhlášení
nejlepšího handicapovaného sportovce za rok 2007. Na setkání sportovců,
zástupců svazů, sponzorů i médií bylo možné vidět, proč je taková
akce prospěšná.
Pepsi přichází s neotřelou kampaní pro nadcházející Mistrovství Evropy
ve fotbale.
Nic než pravda je psychologická soutěž pro odvážné, kteří, pokud
chtějí vyhrát zajímavý finanční obnos, nesmějí lhát
Pohled zpět dokáže přinést pobavení i trochu nadhledu. Prohlédněte si
reklamy z USA z 50. a 60. let…
Postavení teaserů, snipettů a trailerů sice v propagaci nových bijáků
stále zůstává neotřesitelné, ale koumáci za velkou louží pochopili, že
nastal čas samotné promo trochu okořenit.