Oriflame televize zahajuje vysílání
Švédská kosmetická společnost Oriflame se stala jedním z průkopníků
využívání vlastního audiovizuálního média a nového PR nástroje na
českém trhu.
Švédská kosmetická společnost Oriflame se stala jedním z průkopníků
využívání vlastního audiovizuálního média a nového PR nástroje na
českém trhu.
  Media guru zajímají značky a jejich hodnota. Narazili jsme na
zajímavý výzkum Asia Top 1000 Brands od výzkumné agentury Synovate, který
představuje „nejlepší“ asijské značky. Proč je zajímavý?
čtěte dál…
Marketing se od svého vzniku zabývá jedinou myšlenkou. Doručit atraktivní
informaci k příjemci, který se podle ní rozhodne, co si koupí,
čemu uvěří.
Ještě nedoznělo ohromení telefonem, který na sklonku 19. století splnil
lidstvu sen o možnosti dorozumívat se hlasem z místa na místo, a už si
vynálezci v Evropě i v USA dali ještě smělejší cíl.
Silicon Alley Insider nedávno publikoval výsledky průzkumu Avenue
A/Razorfish. Průzkum, který pochází z června 2007 (odpovídalo
475 spotřebitelů) se zaměřil na chování “digitálních konzumentů”.
Anglická sportovní značka UMBRO neodolala nabídce amerického gigantu NIKE a
akceptovala svůj vlastní prodej za cenu 285 miliónů liber. Značka Umbro
bude nadále vystupovat samostatně, byť bude využívat veškerých synergií
vyplývajících z příslušnosti k Nike.
Na českém trhu dnes působí několik PPC systémů. Jejich reklamní
potenciál by měla využít každá firma, která má web stránky, ať už se
jedná o velkou firmu, nebo malého živnostníka. PPC je skutečně pro
každého.
Roky poté co se objevil Napster se svým „revolučním“ sdílením hudby,
velké hudební značky stále pokračují v intenzivním boji s piráty.
iDNES.cz je druhým nejnavštěvovanějším portálem na českém internetu. Za
měsíc září jej navštívili rekordní 2 766 354 reální uživatelé,
kteří zhlédli téměř 255 milionů stránek.
Vzhledem k vývoji mobilních telefonů, bylo jen otázkou času, kdy se
marketing zaměří i tímto směrem. Tím tedy nemyslíme směrem ke včelám,
ale k technologii BeeTagg.