Reklamní investice do médií letos rostou dvouciferně
První dva letošní měsíce jsou podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere
co do celkového objemu reklamních investic v médiích výrazně lepší než
leden a únor 2021.
První dva letošní měsíce jsou podle dat z monitoringu Nielsen Admosphere
co do celkového objemu reklamních investic v médiích výrazně lepší než
leden a únor 2021.
Větší příklon médií k modelu předplatného a menší spoléhání na
reklamní výnosy, předpovídá ve své studii Reuters Institute pro
letošní rok.
Zpřísnění zákazu vlastnictví médií nebo přijímání dotací a
investičních pobídek v zákoně o střetu zájmů vláda podpořila.
Michal Klíma rezignuje na funkce v mediálních institucích, ve kterých
působí. Nově se stal poradcem premiéra Petra Fialy pro otázku médií a
dezinformací.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) přejmenovává svůj projekt
hodnocení médií na MediaRating. Jeho ambicí je stát se tzv. jednotnou
měnou na trhu a postavit se vedle stávajících zavedených mediálních
výzkumů, říká Kateřina Hrubešová.
Změny majitelů, nové projekty, legislativa a personální posuny. Shrnujeme
změny na slovenském mediálním trhu v roce 2021.
Přinášíme přehled událostí ve slovenských médiích za poslední
letošní čtvrtletí.
Zatímco pro děti do 14 let je sledování televize jednou
z nejčastějších mediálních aktivit, u mládeže 15–19 let jde
o aktivitu mnohem méně častou. Více času věnuje sledování filmů na
zařízeních a především sociálním sítím.
# Aktuality # Tisk # Rádio # TV
Předsedou sněmovního volebního výboru, který má na starosti média, bude
Aleš Juchelka (ANO).
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Takzvané anticovid hnutí loni spojilo lidi, kteří se vymezují proti
koronavirovým opatřením, a představitele dezinformační scény. Uvádí to
výroční zpráva BIS za rok 2020.