Média a výzkum v Pickerly povede Lucie Mifková

Pozici Head of Media v agentuře Pickerly nově zastává Lucie Mifková.

Út 16. dubna 2024 10:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Lidé

/media/zx1p0afo/lucie-mifkova-pickerly

Fullscreen Sdílet

/media/zx1p0afo/lucie-mifkova-pickerly

Fullscreen Sdílet

Do týmu marketingové agentury Pickerly přichází Lucie Mifková, která bude mít na starosti média a výzkum.

Kromě vedení a rozvoje mediálního týmu – se záběrem v oblasti auditů kampaní a jejich řízení v platformách Google Ads, Seznam Sklik, DV360, Meta Ads Manager (pro Facebook a Instagram), X (Twitter) TikTok, LinkedIn, nebo Reddit Ads – bude Mifková zodpovídat za návrh strategií a řízení projektů vybraných klientů. 

Před nástupem do Pickerly působila Lucie Mifková více než šest let ve skupině Proficio, kde jako Digital Advertising Director vedla třicetičlenný tým specialistů. Zkušenosti má z vertikály, jako je pojišťovnictví, stavebnictví, beauty, potravinářství či entertainment.

„Vždy pro mě byl nejdůležitější tým lidí, se kterými pracuji. V Pickerly jsem našla to, co jsem v současné životní etapě hledala,“ říká Lucie Mifková

Mezi klienty Pickerly patří značky krmiva Brit a Carnilove, Billa, potravinářská značka Franz Josef Kaiser, poradenská společnost Ernst & Young nebo slovenský start-up Holokolo. 

-stk- 

# výzkum # média # personálie # lidé # agentura # Pickerly # Lucie Mifková

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.