McDonald’s spouští dlouhodobou kampaň o udržitelnosti
McDonald’s spouští novou kampaň, v níž chce do debaty o udržitelnosti
zapojit své zákazníky, odborníky i zaměstnance.
McDonald’s spouští novou kampaň, v níž chce do debaty o udržitelnosti
zapojit své zákazníky, odborníky i zaměstnance.
Burger King do své nabídky zařazuje nové rostlinné nugetky, alternativu ke
kuřecímu.
McDonald’s Cup se po loňském výpadku vrací v nové podobě. Nabídne
online sportovní výzvu i ceny, včetně setkání s českými fotbalisty.
McDonald’s rozšiřuje své menu o vegetariánské produkty. Pod názvem
Veggie nabídne burger, wrap i salát.
Seminář POPAI o Digitální komunikaci v době pandemie ukázal na
příkladech z praxe změny, které toto období přináší a také, jak se
obchodníci s nimi vyrovnávají.
McDonald’s pokračuje ve svém úsilí omezit plastový odpad. Dřevěnými
příbory chce ušetřit 38 tun plastu ročně.
McDonald’s vytvořil ve spolupráci s United Islands charitativní hudební
projekt #hudbouspolu. Výtěžek pomůže rodinám vážně nemocných dětí.
V porovnání s letošním rokem plánujeme mírné navýšení
marketingového rozpočtu, říká Martin Troup z McDonald’s.