Začíná další kampaň k prevenci tzv. sekundárních nehod
Linku pomoci řidičům komunikují influenceři a rozesílka do bezmála
2 milionů domácností.
Linku pomoci řidičům komunikují influenceři a rozesílka do bezmála
2 milionů domácností.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Toma Natura se pod střechou společnosti Coca-Cola HBC změnila na značku
Natura.
Bohemia Energy ve své nové kampani rozvíjí koncept „Nic na vás
nehrajeme“ s Pavlem Liškou a Markem Danielem.
Billa startuje komunikační strategii privátní značky Vocílka. Tváří
kampaně se stává šéfkuchař Jan Punčochář.
McCann Prague rozšiřuje své portfolio. V rámci nové divize chce propojovat
značky se světem počítačových her.
Air Bank přesunula své dva bankéře do karantény. Komunikují spolu přes
mobilní telefon.
Vodafone reaguje na současnou situaci kolem koronaviru. Využívá autentické
záběry svých zákazníků v karanténě.
Soutěž Young Lions pokračovala ve čtvrtek vyhlášením kategorie tiskové
inzerce, ve které na nejvyšší místo dosáhl tým z McCann Prague.