ČAP v kampani opět symbolicky zpozdí některé události
Česká asociace pojišťoven spouští potřetí kampaň „Národní den bez
spěchu“, kterou chce upozornit na nebezpečí nepřiměřené rychlosti.
Česká asociace pojišťoven spouští potřetí kampaň „Národní den bez
spěchu“, kterou chce upozornit na nebezpečí nepřiměřené rychlosti.
Hlavním kreativním partnerem Letiště Václava Havla Praha je agentura McCann
Prague.
Díky analýze odpadních vod přichází Česká asociace pojišťoven
s kampaní, jež varuje řidiče tam, kde je to potřeba.
Tváří vánoční kampaně mobilního operátora Vodafone je opět Martin
Hofmann, jehož parťákem se mu v nákupním shonu stává maskot Flex.
DPD spouští novou kampaň „Všude, kam se podíváš“ s Oldřichem
Hajlichem na podporu výdejních míst a boxů.
Grand Prix si z festivalu Golden Drum odvezla agentura McCann Prague, k tomu
přidala dalších pět ocenění. Uspěly i agentury Leo Burnett a MSL.
Vodafone pokračuje v kampani s Martinem Hofmannem, podporuje rychlý
internet.
Na Cannes Lions bodovala česká kampaň „Národní den beze spěchu“,
kterou pro Českou asociaci pojišťoven připravily agentury McCann a Hero
& Outlaw.