Ochucené nealko pivo BirGo spustilo intenzivní kampaň
Novinka firem Mattoni a Budvaru, nealkoholické ochucené pivo BirGo, zahájila
v Česku i na Slovensku intenzivní kampaň.
Novinka firem Mattoni a Budvaru, nealkoholické ochucené pivo BirGo, zahájila
v Česku i na Slovensku intenzivní kampaň.
# Aktuality # Retail # Marketing
Mattoni rozšiřuje distribuci svých vratných skleněných lahví. Podpoří
ji reklamní kampaní.
Značky Mattoni a Budvar se spojily a uvádějí na trh ochucené nealkoholické
pivo pod názvem Birgo.
Mattoni se spojila s Budějovickým Budvarem a společně uvedou na trh
beermix.
Mattoni od září uvede na trh svou minerální vodu ve skleněných lahvích
se zálohou. K dostání budou nejprve v prodejnách Lidl.
Během pouhých 48 hodin připravila značka Mattoni na karlovarském filmovém
festivalu svůj nový reklamní spot.
Na Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary mají jeho partneři již
připraveny své letošní aktivace. Jen výjimečně svou aktivitu omezují.
U příležitosti rozvolnění protipandemických opatření Mattoni
odstartovala novou kampaň „Mattoni je život“.