# Aktuality # Marketing # Reklama
Magnesia mění vizuální identitu, do centra se dostává lev
Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu
loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku".
# Aktuality # Marketing # Reklama
Po jedenácti letech představuje Magnesia novou vizuální identitu. Ve středu
loga je nově lev jako „symbol síly přírodního hořčíku".
Mattoni 1873 zvýšila loni objem na více než 1,9 miliardy prodaných
lahví. Roste ve vendingu, daří se i jejím snackům.
Inspiraci k úpravě loga dali značce její spotřebitelé. Nápoj Pepsi Max
se zároveň mění na Pepsi Zero Sugar.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Tortilla chipsy Doritos na český trh uvádí společnost Mattoni
1873. K dostání jsou od září ve třech příchutích.
Magnesia spustila kampaň na podporu ochucených funkčních vod Plus Antistress
a Focus.
U příležitosti výročí 150 let své existence se dívá Mattoni ve své
nové kampani do budoucnosti.
Mattoni rozšiřuje portfolio svých produktů v plechovkách. Uvádí novinku
s příchutí thajské limetky a jemně pikantního chilli.
Mattoni 1873 přináší na trh Mattoni Esence s příchutí jablka a máty ve
větším formátu.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Od dubna se stane novým CEO společnosti Mattoni 1873 Ondřej Postránský.
Alessandro Pasquale bude výkonným prezidentem skupiny.
Do čela komunikace společnosti Mattoni 1873 nastupuje Lutfia Volfová. Andrea
Brožová z firmy odchází.