Košík v grilovací kampani láká na čerstvé maso a ryby
Košík ve své grilovací kampani komunikuje zejména doručení chlazených
ryb už od 48 hodin od výrobu.
Košík ve své grilovací kampani komunikuje zejména doručení chlazených
ryb už od 48 hodin od výrobu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Billa přichází s novým vzhledem i obaly své privátní značky českého
masa Vocílka.
Český svaz zpracovatelů masa spouští již šestý ročník kampaně
Masobraní, letos se do ní zapojí rekordní počet firem z oboru.
Podle Agrární komory se nacházejí čeští chovatelé vepřového
v tíživé situaci i kvůli přirážkám obchodních řetězců. V kampani
nabízejí možnost nákupu masa online napřímo od chovatelů.
I když mají Češi maso stále v oblibě, rostou prodeje alternativ mléka,
masa a vajec, meziročně o téměř 10 %. Největší nárůst podle údajů
InsightLab zaznamenávají alternativy mléčných výrobků.
# Aktuality # Marketing # Retail
Rohlík na trh přináší novou privátní značku, pod níž bude prodávat
české farmářské maso.