Marušák koordinuje marketingové aktivity Goodyear Czech

Milan Marušák je novým marketingovým koordinátorem společnosti Goodyear Czech, zodpovídá za český a slovenský trh.

/media/17711/milan-marušák

Fullscreen Sdílet

/media/17711/milan-marušák

Fullscreen Sdílet

Společnost Goodyear Czech představila svého nového marketingového koordinátora Milana Marušáka, který převzal zodpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Vojtěchu Gurinovi. Je zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci aktivit značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.

Do Goodyearu přišel z německé společnosti Hyundai Motorsport, která je zodpovědná za globální motorsportové aktivity značky Hyundai a v níž působil jako marketingový specialista. Předtím pracoval jako marketingový specialista u importéra značky Hyundai.

-mav-

# lidé # marketing # management # Milan Marušák # Goodyear Czech

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.