 
	
Český internet by měl mít svá data pro programatik
				V rámci SPIR uvažujeme o vytvoření vlastní datové platformy pro
programatické cílení, říká Jiří Vítek.
		
		 
	
				V rámci SPIR uvažujeme o vytvoření vlastní datové platformy pro
programatické cílení, říká Jiří Vítek.
		
		 
	
				Televize je jen dalším kanálem k obsahu, který vyrábíme primárně pro
internet, říkají v rozhovoru Pavel Zima a Jakub Unger.
		
		 
	
				Jednička rozhlasové reklamy neupravuje ceny plošně, ale podle jednotlivých
stanic a časových pásem.
		
		 
	
				Do nové placené sekce začlení nejen videa, ale také textový obsah,
přibližuje šéfredaktor Lukáš Tomek.
		
		 
	
				Spuštění vlastní televize nám umožní naplno využít symbiózy TV a internetu, říká obchodní ředitel Seznam.cz Martin Švarc.
		
		 
	
				Snažíme se lidi vracet do reálného světa, říká zakladatel firmy
Zážitky.cz Jan Hájek.
		
		 
	
				Velká konkurence v placené televizi může nastat po ukončení přechodu na
DVB-T2, myslí si Leoš Pohl. Neplacená TV nemá dostatek sil na šest
potenciálních sítí.
		
		 
	
				Je to signál, že na trhu chce hrát významnou roli, říká konzultant
Jaromír Skopalík.
		
		 
	
				Nová cenová politika a další média mají přinést lepší reach na
afinitní skupiny, říká Media Club.
		
		 
	
				Na knižním trhu musíme hledat volné skuliny, říká Tomáš Černý,
ředitel divize Knihy vydavatelství Mladá fronta.