Media Club: Tlak na reklamní prostor trvá, cena se zvýší
Základní podobu své obchodní politiky představil v minulém týdnu
i Media Club. Na detaily jsme se ptali Ladislava Dianišky a Vladimíra
Pořízka.
Základní podobu své obchodní politiky představil v minulém týdnu
i Media Club. Na detaily jsme se ptali Ladislava Dianišky a Vladimíra
Pořízka.
S rozvojem on-demand služeb se výzkumníkům nabízejí nové možnosti
práce s daty, říká Nick North, Director of Audiences BBC.
O letošním vývoji na televizním trhu a o budoucnosti televizního
vysílání jsme na startu podzimní TV sezóny mluvili s generálním
ředitelem FTV Prima, Markem Singerem.
Prima startuje svou podzimní sezónu, do které vkládá rekordní investice.
S obsahovou ředitelkou Lenkou Hornovou jsme se proto bavili o podzimním
schématu a o výběru pořadů.
Po restrukturalizační fázi se chce vydavatelství Mladá fronta zaměřit na
nové projekty, říká její generální ředitel Jan Mašek.
Ve srovnání s prvním pololetím by se měla TV reklama v druhém pololetí
vyvíjet ještě dynamičtěji, myslí si šéfka Atmedia Michaela Vasilová.
# Marketing # Internet & Mobil
Záměr posilovat lokální postavení se má odrážet i v marketingové
komunikaci Seznam.cz, říká marketingový ředitel společnosti Martin
Klofanda.
Přestože návrat značky Nokia je provázen uváděním retro telefonů,
hlavní záměr značky směřuje do segmentu chytrých telefonů.
Nemůžeme si dovolit experimentovat. Všechny aktivity, které nepřinášejí
peníze, osekáváme, říká majitel Echo Media Dalibor Balšínek.
Pro předplatitelský model, který není v Česku u zpravodajských online
médií obvyklý, se rozhodl vydavatel nového deníku.