Martin Frývaldský: Příběh Kingdom Come se letos uzavře
Úspěch hry Kingdom Come: Deliverance přinesl firmě Warhorse Studios zájem
investorů. Pod novým vlastníkem se bude studio dál rozvíjet, říká CEO
společnosti Martin Frývaldský.
Úspěch hry Kingdom Come: Deliverance přinesl firmě Warhorse Studios zájem
investorů. Pod novým vlastníkem se bude studio dál rozvíjet, říká CEO
společnosti Martin Frývaldský.
Od loňského léta se Jaromír Skopalík vrátil do prostředí vydavatelství.
Jaké plány má s vydavatelstvím Watch Star Media?
V druhém roce své existence se Televize Seznam vedle posilování obsahu
zaměří na interaktivitu a dostupnost napříč zařízeními, říká její
ředitel Jakub Unger.
Skupina Active, která zastřešuje mj. rádia Evropa 2 a Frekvence 1, pracuje
na tom, aby byla vnímána jako tvůrce audio obsahu a zábavy, vysvětluje
výkonná ředitelka Martina Říhová.
K pasivnímu mediálnímu měření bychom měli přejít postupně, myslí si
rakouský odborník Peter Diem.
Letošní rok hodnotí Československá filmová společnost, provozovatel
několika tematických stanic, příznivě, říká majitel Leoš Pohl.
Portfolia skupin Mafra a Bauer Media se nepřekrývají, zdůrazňuje předseda
představenstva Mafra Štěpán Košík.
Influencery nelze prodávat na GRP, říká zakladatelka agentury WeDigital
Andrea Hurychová, která se specializuje na kreativní kampaně s využitím
influencerů.
Media Club nemění pro rok 2019 ceny rozhlasové reklamy, upravuje jen ceny za
speciální operace, přibližuje obchodní ředitel Jan Čadek.
Stávající navržené znění nařízení ePrivacy a duopol Googlu a Facebooku
mohou mít negativní dopad na český internet, říká nový předseda
sdružení SPIR Michal Hanák.