Českou edici magazínu Playboy nově obchodně zastupuje společnost Mediamarketing Group Europe. Na zastupování se dohodla s vydavatelem magazínu, společností Playpress.
„Dlouhodobě jsme hledali obchodního partnera, který bude schopen v dostatečné míře vytěžit obchodní potenciál Playboye. Uzavřením tohoto partnerství získáme kromě finančních prostředků, také více klidu, svobody a času pro práci v redakci. Získaný čas a prostředky bychom rádi směřovali do rozvoje časopisu, distribuce a především marketingu," uvedl šéfredaktor Playboye Vladimír Olexa.
Jediným vlastníkem a zakladatelem Mediamarketing Group Europe je Petr Doul, bývalý dlouholetý obchodní ředitel RF Hobby. „Magazín Playboy se zařadil do rychle se rozrůstajícího portfolia titulů, které naše společnost obchodně zastupuje," uvedl Petr Doul.
-mav-
Seriál Malý pitaval z velkého města (ČT1) a olympijský vodní slalom (ČT sport) dosáhly ve čtvrtečním večeru nejvyšší sledovanosti z nabízených pořadů po 20. hodině. V celodenním podílu se vytáhl ČT sport na pozici středeční jedničky (16 %, D15+).
Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, středa 10.8. 2016
pořad
TV
začátek
tis. 15+
share 15+ (%)
share 15-54 (%)
share 15-69 (%)
Malý pitaval z velkého města
ČT1
20:06:24
921
25
24
25
Vodní slalom
ČT sport
20:12:11
725
20
23
22
Výměna manželek
Nova
20:20:41
584
16
18
17
Studio Rio/LOH 2016 RIO
ČT sport
20:48:33
547
15
18
16
Vinnetou a míšenka Apanači
ČT1
21:07:36
513
17
13
16
Mentalista
Nova
21:45:02
335
12
12
12
Vinaři
Prima
20:40:57
319
9
12
10
Show Jana Krause
Prima
21:56:24
293
12
11
11
Sportovní gymnastika
ČT sport
21:13:06
276
11
13
11
Jetelín
Prima
20:08:15
257
7
8
8
Jezdectví
ČT sport
19:47:39
223
7
8
7
Podíl TV stanic v %, středa 10.8. 2016, celý den
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere
-mav-
Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.
Ústavní soud (ÚS) ponechal v platnosti předběžné opatření, kvůli kterému UPC nemůže v Česku vysílat přenosy fotbalové Ligy mistrů na zahraničních televizních kanálech. Územní exkluzivitu pro většinu zápasů má společnost O2 Czech Republic. Společnost UPC, největší český poskytovatel placených televizních služeb a vysokorychlostního internetu, podala proti předběžnému opatření ústavní stížnost, soud ji ve středu zamítl.
Opatření vydal loni v září Městský soud v Praze na podnět společnosti O2, která většinu utkání Ligy mistrů nabízí na svém sportovním kanálu. Pouze jeden úterní zápas mohla v minulé sezoně vysílat Česká televize.
Zamítnutá ústavní stížnost poukazovala zvláště na to, že opatření nebylo nijak detailně odůvodněné. Podle ústavních soudců ale tento nedostatek napravil odvolací Vrchní soud v Praze. ÚS také nechtěl kvůli procesní vadě zasáhnout do komplikovaného právního stavu, který trvá skoro rok.
Některá utkání Ligy mistrů mohli čeští diváci v minulosti vidět díky tomu, že společnost UPC, stejně jako další poskytovatelé kabelového a televizního vysílání, přebírala slovenskou televizi STV1, rakouskou ORF1 nebo německou ZDF. Po vydání předběžného opatření začala UPC po dobu vysílání fotbalových utkání Ligy mistrů na zahraničních kanálech obrazovku začerňovat.
-čtk-
Kluk z plakátu, známý večerníček, ale zároveň i dlouhodobý maskot společnosti BigMedia, má nově i stejnojmennou píseň. Duet Kluk z plakátu nazpíval Václav Neckář se zpěvačkou, textařkou a skladatelkou Patricií.
Písničku nahrála Neckářova skupina Bacily, slavící letos v srpnu své 45. výročí založení skupiny.
Nový duet Václave Neckáře a Patricie uslyší posluchači od srpna např. v síti rádií Blaník, klip potom najdou fanoušci Václava Neckáře na serveru YouTube. Naživo písničku můžou příznivci Václava Neckáře a skupiny Bacily poprvé slyšet na výročním koncertu k pětačtyřicátým narozeninám skupiny Bacily 31. 8. od 19.30 na pražském Střeleckém ostrově.
Společnost BigMedia poskytne k propagaci písničky své venkovní reklamní plochy.
Nejsledovanějším úterním večerním pořadem po 20. hodině se opět stala Kriminálka Anděl (Nova). Další díl v průměru zhlédlo 923 tis. diváků starších 15 let. Do úterního večera výrazně promluvilo olympijské vysílání, které se promítlo do zvýšených celodenních podílů kanálů ČT sport a také ČT2.
Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, úterý 9.8. 2016
pořad
TV
začátek
tis. 15+
share 15+ (%)
share 15-54 (%)
share 15-69 (%)
Kriminálka Anděl
Nova
20:24:29
923
26
22
24
LOH 2016 - střelba
ČT sport
20:47:52
752
21
23
22
Vlak dětství a naděje
ČT1
20:02:03
484
14
12
13
Veslování - LOH 2016
ČT sport
21:37:45
460
14
15
15
Holka na zabití
Nova
21:42:57
397
19
19
20
Hop nebo trop
ČT1
21:03:29
354
11
12
11
Sportovní gymnastika - LOH 2016
ČT sport
21:49:07
337
14
16
15
Vodní slalom - LOH 2016
ČT sport
20:14:03
333
9
10
10
Jetelín
Prima
20:08:14
228
6
7
7
Pomsta nebo láska 53
TV Barrandov
21:29:05
164
8
4
5
Podíl TV stanic v %, úterý 9.8. 2016, celý den
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere
-mav-
Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.
Portfolio divize Online z vydavatelství Mladá fronta se od srpna rozšíří o akvizici šesti nových webů. V současnosti probíhá strategická integrace nových webů s dalšími online projekty vydavatelství. Nově do portfolia přibudou zábavní weby pro fanoušky VideaČesky.cz, Raketka.cz, HryProDívky.cz, stahovací weby Stáhnu.cz a MůjSoubor.cz a pracovní portál Flek.cz.
Návštěvnost webů vydavatelství Mladá fronta se tak z hlediska počtu reálných uživatelů (RU) může zvýšit o 600 000 (zdroj: NetMonitor 06/2016, interní databáze vydavatelství Mladá fronta). Pozice webů se tak může zlepšit o čtyři místa a mezi provozovateli z hlediska RU mohou dosáhnout na 13. místo. U počtu zobrazených stránek se očekává nárůst zhruba o 9,5 milionu PV, tj. o 74 % (zdroj: NetMonitor, interní databáze vydavatelství Mladá fronta). Celkový zásah vydavatelství Mladé fronty se tak po akvizicích zvýší na 3 300 000 uživatelů.
Všechny nově získané weby budou mají pod křídly vydavatelství Mladá fronta procházet rozvojem jak technologickým, tak obsahovým. Vedle koupených webů se divize Online stará i o vlastní projekty, které letos vyvinula a spustila: Euro.cz – ekonomický zpravodajský web, Profit.cz – web zaměřený na manažery a střední management významných podniků ČR, Zdraví.Euro.cz – zdravotnický portál pro lékaře, zdravotní sestry a další pracovníky ve zdravotnictví a CoChceš.cz – srovnávač cen.
-mav-
Spojení hudby, youtuberingu, gamingu, lifestylu a fresh food festivalu pod jednou střechou Průmyslového paláce v Praze přinese Vodafone You Fest, který pořádají společně Prima Cool a Óčko. Uskuteční se 17. září.
První ročník multižánrového festivalu cílí na všechny věkové skupiny. „Prostor Průmyslového paláce bude rozdělen na několik tematických zón. V jedné části vystoupí nejoblíbenějších mladí čeští a slovenští hudební interpreti a populární youtubeři, ale připravujeme i workshopy, gaming a food zónu,“ říká marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha.
Na výběru hudby se podílela TV Óčko. „Hrajeme hudbu populárních mladých zpěváků a kapel. Ukazujeme jejich život. Žijeme s youtubery. Komentujeme módu, životní styl, trendy. A teď to všechno dohromady ukážeme naživo na jednom místě,“ říká Štěpán Wolde, generální ředitel Óčka. Vystoupí Majk Spirit + H16, SLZA, Monika Bagárová, Sebastian, ATMO Music, Pavel Callta, Light & Love, Štěpán Urban, Martin Harich a další.
„Hlavním důvodem, proč jsme se rozhodli spojit značku Vodafone s You Festem, je náš koncept #jetovtobě, kterým chceme podpořit mladou generaci a dodat jim kuráž, aby se nebáli jít v životě za svým a dělat to, po čem touž,“ zdůvodnila manažerka pro řízení značky a kampaní společnosti Vodafone Vladimíra Doleželová.
Centrální část Průmyslového paláce představí gaming zone, kde se návštěvníci mohou utkat v turnaji v HearthStone, vyzkoušet si nejnovější gadgety a technické vychytávky. Připraveny jsou i workshopy s idoly mladé generace, jako například s Šárkou Pančochovou a Benem Cristovao.
Levé křídlo Průmyslového paláce bude zaměřeno na starší návštěvníky a rodiče. Připravena pro ně je relax&beauty zone, chlapský koutek i doplňkový program pro děti v rámci dětského pásma Primáček.
-mav-
Seriál Malý pitaval z velkého města (ČT1) získal v širší divácké skupině starší 15 let opět největší pozornost z pořadů nabízených po 20. hodině. V divácké skupině 15-54 byla v tomto čase nejúspěšnější komedie 2Bobule (Nova). Další díl komedie Jetelín (Prima) zhlédlo 220 tis. diváků nad 15 let. V celodenních podílech na sledovanosti si nadále nadprůměrně stojí stanice České televize, olympijské vysílání přineslo kanálu ČT sport celodenní podíl 13 % (D15+).
Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, pondělí 8.8. 2016
pořad
TV
začátek
tis. 15+
share 15+ (%)
share 15-54 (%)
share 15-69 (%)
Malý pitaval z velkého města
ČT1
20:02:36
844
26
22
24
2Bobule
Nova
20:22:11
566
18
24
21
Rána z milosti
ČT1
21:01:30
460
15
9
13
Vodní slalom
ČT sport
20:54:27
406
12
13
13
Sportovní gymnastika
ČT sport
21:07:47
275
12
14
12
Jetelín
Prima
20:07:49
220
7
7
7
Kriminálka Las Vegas
Nova
22:25:44
218
11
15
13
Vinaři
Prima
20:37:36
207
6
7
7
Kriminalista
ČT1
22:15:06
199
9
4
8
Kurňa, co to je?
TV Barrandov
20:17:29
193
6
2
5
Podíl TV stanic v %, pondělí 8.8. 2016, celý den
Zdroj: ATO-Nielsen Admosphere
-mav-
Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.
Novým jednatelem společnosti DeadLineMedia se v červnu stala Sabina Slonková. Nahradila Jakuba Ungera, který z postu jednatele odstoupil. DeadLineMedia provozuje servery Neovlivní.cz, My89.cz, Regiobiz.cz a CZleader.cz. Jakub Unger, jediný společník DeadLineMedia, v současnosti buduje zpravodajskou redakci pro Seznam.cz.
-mav-