Playboy zastupuje Doulova Mediamarketing Group

Čt 11. srpna 2016 11:26 1 min Sdílet

# Aktuality # Tisk

Českou edici magazínu Playboy nově obchodně zastupuje společnost Mediamarketing Group Europe. Na zastupování se dohodla s vydavatelem magazínu, společností Playpress.

„Dlouhodobě jsme hledali obchodního partnera, který bude schopen v dostatečné míře vytěžit obchodní potenciál Playboye. Uzavřením tohoto partnerství získáme kromě finančních prostředků, také více klidu, svobody a času pro práci v redakci. Získaný čas a prostředky bychom rádi směřovali do rozvoje časopisu, distribuce a především marketingu," uvedl šéfredaktor Playboye Vladimír Olexa. 

Jediným vlastníkem a zakladatelem Mediamarketing Group Europe je Petr Doul, bývalý dlouholetý obchodní ředitel RF Hobby. „Magazín Playboy se zařadil do rychle se rozrůstajícího portfolia titulů, které naše společnost obchodně zastupuje," uvedl Petr Doul.

Playboy

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.