Media Guru

Martin Jaroš po 11 letech skončil u katarského Ooredoo

Martin Jaroš, jenž po dlouhá léta vedl marketingovou komunikaci v českém T-Mobile, po 11 letech skončil u katarského operátora Ooredoo. 

/media/aovjdkg3/martinjaros_ln

Fullscreen Sdílet

Po 11 letech ukončil marketér Martin Jaroš své působení u katarského operátora Ooredoo. Jak napsal na svém osobním blogu, jeho pozici tzv. katarizovali, tedy byla podstoupena někomu původem z Kataru. 

V Ooredoo pracoval Martin Jaroš na pozici Brand & Communicaions Director od roku 2013. Předtím vedl téměř tři roky marketingovou komunikaci a e-commerce mobilního operátora T-Mobile, kde byl podepsána pod kampaněmi se Zadaném Volaničem, Bolkem Polívkou či Chuckem Norrisem. Přes sedm let vedl značku a marketingovou komunikaci ve Vodafonu. Stál u zrodu mobilního operátora Oskar. Začínal jako ekonomický novinář. Vystudoval mezinárodní obchod a diplomacii na VŠE v Praze. 

-stk- 

# personálie # lidé # marketing # Martin Jaroš # Ooredoo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.