Marketingovým ředitelem Shoptetu je Ivo Mrena

Ivo Mrena působil v Shoptetu poslední dva roky, v pozici marketingového ředitele střídá Radka Hudáka.

/media/24120/ivo-mrena

Fullscreen Sdílet

/media/24120/ivo-mrena

Fullscreen Sdílet

E-shopová platforma Shoptet má nového marketingového ředitele. Radka Hudáka, který odešel jako konzultant na volnou nohu, střídá Ivo Mrena. Ten v Shoptetu působil již poslední dva roky. Nastupoval jako Produkt marketing manager pro Slovensko a Shoptet Premium. Poté se posunul do pozice Country Managera pro slovenský trh.

„Moji aktuální misí je posunout marketing firmy od lokálního ke globálnímu hráči. K tomu nám pomůže jak změna strategie, facelift značky, tak interně i nové nastavení celého globálního týmu,” přibližuje Ivo Mrena.

Mrena pět let působil v agentuře Made by Vaculík, kde měl na starosti digitální projekty pro klienty jako Stock, T-Mobile, Dobrý Anjel nebo Sberbank. Následně pracoval v IT firmě Cleverlance, kde vytvořil a vedl její kreativní část Qub.digital. Později působil jako Head of Digital v inovačním centru Homecreditu. Jeho poslední zkušeností před Shoptetem bylo zastřešení digitálního marketingu pro klienta Škoda Auto v agentuře Peppermint Digital. Zároveň si vyzkoušel podnikání – s vlastním e-shopem působil celkem na třech trzích. „Všechny své zkušenosti vložím do toho, aby se ze Shoptetu stala evropská jednička ve svém segmentu,” uvedl Ivo Mrena.

-mav-

# personálie # lidé # marketing # Shoptet # Ivo Mrena

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.