Marketingovým ředitelem CNC je nově Jan Fischer

Novým marketingovým ředitelem Czech News Center se stal Jan Fischer. Nahradil Jaroslava Sodomku.

/media/20826/jan-fischer_profil-foto

Fullscreen Sdílet

Novým marketingovým ředitelem Czech News Center se stal Jan Fischer. Nahradil Jaroslava Sodomku.

Jan Fischer se do Czech News Center (CNC) vrátil po několikaletém působení v Nadačním fondu Kapka naděje. Zde zůstává v dozorčí radě. V letech 2014 až 2017 se v mediálním domě staral z pozice brand manažera o komerční projekty, Deník Sport nebo o magazín ForMen. 

„Věřím, že marketingový tým pod mým vedením přispěje k posílení silného vztahu s miliony příjemců informací a zábavy napříč mediatypy a platformami, které CNC nabízí,“ uvedl Jan Fischer, od kterého si CNC slibuje pomoc v realizaci digitálních strategií všech titulů i v posunu směrem k novým cestám distribuce obsahu k jeho konzumentovi.

Bývalý šéf marketingu v CNC, Jaroslav Sodomka, se přesunul do pozice Commerce Directora komunikační skupiny Publicis Groupe.

-mav-

# lidé # marketing # CNC # Czech News Center # Jan Fischer

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.