Marketingovou ředitelkou A 11 je nově Karolina Nárožná

Karolina Nárožná nahrazuje ve funkci marketingové ředitelky mediální skupiny A 11 odcházejícího Jana Kulicha.

Čt 31. října 2024 18:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Marketing # Lidé

/media/hrwmai4a/karolina-narozna

Fullscreen Sdílet

/media/hrwmai4a/karolina-narozna

Fullscreen Sdílet

Novou ředitelkou marketingu mediální skupiny A 11 se stala Karolina Nárožná. Ve funkci nahradila Jana Kulicha, který po pěti letech ze skupiny A 11 odchází.

Karolina Nárožná působila téměř 18 let jako ředitelka marketingu rádií Impuls a RockZone 105.9.  Zkušenosti má i z několika obchodních pozicích v televizi TV3 nebo na Slovensku v Markíze.

„Těším se, že se televize A11 rozhodla pro face lift a já můžu být u toho. Vysíláme pro moji generaci a byť padesátníci pořád nejsou nejoblíbenější cílovka zadavatelů reklamy, asi nejsem jediná, kdo vnímá narůst důležitosti této skupiny, pro kterou hrají tradiční média stále hlavní roli,“ uvedla Nárožná.

Jedním z prvních úkolů Karoliny Nárožné bude posílení marketingových aktivit televize A 11. „Nástup Karoliny přichází v době posilování televize A 11 na trhu českých celoplošných televizí. Věříme, že díky jejím zkušenostem se nám podaří ještě lépe využívat potenciálu celé naší mediální skupiny,“ doplnil ředitel a zakladatel mediální skupiny A 11 Aleš Zavoral.

-mav-

# TV # personálie # lidé # marketing # A 11 # Jan Kulich # Karolina Nárožná

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.