Content First: Růst lajků nemá být hlavním cílem kampaní na sítích
Jasně stanovená strategie a cílová skupina jsou základními předpoklady
úspěšného obsahového marketingu na sociálních sítích. Mluvilo se o tom
na konferenci Content First.
Jasně stanovená strategie a cílová skupina jsou základními předpoklady
úspěšného obsahového marketingu na sociálních sítích. Mluvilo se o tom
na konferenci Content First.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Accolade hlásí změny v marketingovém týmu. Do jeho čela nastoupil Eduard
Piňos. Novou tváří je také Alexandra Drozdová a ve varšavské kanceláři
Joanna Niemirska.
Po téměř šesti letech odešel dosavadní ředitel značky a marketingové
komunikace T-Mobile Ladislav Báča. Zastupuje ho Iva Menclová.
Y’distri, firma zaměřující se na optimalizaci přesunu skladových zásob
mezi pobočkami, se rozhodla v komunikaci vsadit na avatara svého CEO. Proč a jakým způsobem, přibližuje její marketingový ředitel Bohdan Fedor.
Sens představuje cvrččí jerky, které jdou na trh s nižší cenou než
hovězí konkurence.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Uvedení nové kávy Viva Classic Selection komunikuje OMV reklamní kampaní.
Slovenská nábytkářská značka Javorina mění svou vizuální identitu,
rovněž rozšiřuje portfolio o nové produktové řady.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici finanční ředitelky s přesahem do firemní strategie a marketingu
společnosti Woltair nastupuje Karina Přibylová.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Novou oficiální ambasadorkou společnosti Notino pro český trh je zpěvačka
Ewa Farna.
Teoreticky by Jägermeister Orange mohla ochutnat již tento rok takřka celá
dospělá populace, říká generální ředitel Mast-Jägermeister Jiří
Štětina.