Deutsche Telekom vytvořil s AI skladbu Melody of Europe
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé
inteligence.
Aktualizováno # TV & video # Marketing # Online
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje
rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, uvedla RRTV.
Ministr kultury Martin Baxa je ale z nařízení RRTV překvapen.
# Aktuality # Marketing # Retail
V nové kavárně BITmarkets Café by Café Level v pražském obchodním
centru Arkády Pankrác je možné zaplatit kryptoměnami.
Jaguar přichází s novou vizuální identitou, z loga mizí symbol jaguára
ve skoku.
Na konferenci Data Restart se mluvilo o přínosech vyhodnocování
marketingových aktivit pomocí Marketing mix modelingu.
Původně jednodenní slevová akce se na českém trhu roztáhla i na celý
měsíc. Při svých nákupech s ní počítají dvě třetiny nakupujících.
Do žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE se dostalo 17 českých firem,
vítězí Oddin.gg a Magu.
Značky v pivním segmentu stabilně rostou ve znalosti, v reklamě
„útočí“ Krušovice, ukazují data NADA Research.
V rámci iniciativy „Ať tu po nás něco zůstane“ krušovický Bohém
podpoří půl milionem korun hospodu Zanzibar Ládví.