Společenská odpovědnost je fajn, Češi ale chtějí hlavně kvalitu
Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální
zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální
studie Ipsosu.
Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální
zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální
studie Ipsosu.
TasteTown nabízí restauracím a kavárnám bezplatnou propagaci výměnou za
výhody pro zákazníky.
Za pomoci umělé inteligence vznikla skladba z dat mobilních sítí v celé
skupině Deutsche Telekom.
Rossmann chce svým zákazníkům pomáhat s nákupy prostřednictvím umělé
inteligence.
# TV # Marketing # Internet & Mobil
Evropská směrnice o audiovizuálních mediálních službách se vztahuje
rovněž na fyzické osoby jako jsou vloggeři nebo influenceři, uvedla RRTV.
Ministr kultury Martin Baxa je ale z nařízení RRTV překvapen.
# Aktuality # Marketing # Retail
V nové kavárně BITmarkets Café by Café Level v pražském obchodním
centru Arkády Pankrác je možné zaplatit kryptoměnami.
Jaguar přichází s novou vizuální identitou, z loga mizí symbol jaguára
ve skoku.
Na konferenci Data Restart se mluvilo o přínosech vyhodnocování
marketingových aktivit pomocí Marketing mix modelingu.
Původně jednodenní slevová akce se na českém trhu roztáhla i na celý
měsíc. Při svých nákupech s ní počítají dvě třetiny nakupujících.
Do žebříčku Deloitte Technology Fast 50 CE se dostalo 17 českých firem,
vítězí Oddin.gg a Magu.