Krasobruslařský šampionát v Praze 2026 ukázal logo a vizuální identitu
Klíčové hodnoty grafické identity krasobruslařského šampionátu jsou
postaveny na eleganci tohoto sportu, městě Praze a týmovém duchu.
Klíčové hodnoty grafické identity krasobruslařského šampionátu jsou
postaveny na eleganci tohoto sportu, městě Praze a týmovém duchu.
Mezi globální trendy, které ovlivňují i české spotřebitele, patří
důraz na lokálnost, ochranu životního prostředí nebo komplexní péče
o zdraví.
# Marketing # Lidé # Aktuality
Marketingový ředitel společnosti Mattoni 1873 Michal Šlechta ke konci
měsíce odchází ze své pozice.
S claimem „Zaostřeno na film" spustí Nova Cinema kampaň, kterou podpoří
svou novou vizuální identitu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Košík rozšíří svou nabídku privátních značek, nově zařadí
francouzské Casino, Naturalia a Monoprix.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Novou marketingovou manažerkou sítě francouzských pekařství Paul se stala
Jana Zástěrová.
Jak budovat značku na mediálním poli, poradí na 6. ročníku konference
Fenix Awards Helen Anglim z Condé Nast.
# Aktuality # Marketing # Retail
Sony nově nabízí svá sluchátka i mimo obchodníky se spotřební
elektronikou, nově si je mohou koupit také zákazníci Freshlabels.
Do kin vstupuje první celovečerní film se známými králíky z klobouku.
Spolu s ním přijdou na trh i mnohé licencované produkty.
Začal Festival francouzského filmu. Hlavním mediálním partnerem opět
Česká televize